Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Η Ζωή τρέχει.....Τρέξε μαζί μου!!!!!

«Η Ζωή τρέχει… Τρέξε μαζί μου!!! »
Δύο προτάσεις που λέχθηκαν πρόσφατα σε μια κουβέντα που είχα
με τη σύζυγό μου Τασούλα και την Γλύκα, οικογενιακή μας φίλη ψάχνοντας
να βρω ένα ‘τίτλο΄ γι αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε με τον ΜΙΚΡΟ μου φίλο Γιάννη Μητρούλη.
Αυτό είναι υπέροχο , είπε με την φανταστική Αυστραλέζικη
προφορά της. Αυτό είναι Αχιλλέα , μπορείς να το κάνεις σύνθημα. Και το έκανα.
Με τον Γιάννη γνωριστήκαμε την μέρα των γενεθλίων μου και προσωπικά ξαναγεννήθηκα.
Ξεκινήσαμε να τρέχουμε με το καροτσάκι του στην ορεινή διαδρομή Πτολεμαίδας-Βλάστης που είναι η αγαπημένη μας και στόχος μας , τι άλλο?
Να κάνουμε μια συμμετοχή στην κλασική διαδρομή του Μαραθώνιου δρόμου
της Αθήνας τον ερχόμενο Νοέμβριο .
Όμως καθώς λένε «τρώγοντας ανοίγει η όρεξη» , έτσι και ‘μεις .
Που να περιμένουμε μέχρι τον Νοέμβριο!
Γίνεται το 10αρι «Μνήμες λιγνίτη 2013» , μέσα και ‘μεις.
Τρελά και ανάμεικτα τα συναισθήματα.
Γίνεται στις 29 Σεπτ. 2013 ο 2ος Εορδαικός Ημιμαραθώνιος , μέσα και ‘μεις.
Τι χαρά? Τι γέμισμα ψυχής?!!! Απίστευτη διαδρομή κάτω από
τον επιβλητικό όγκο του αγαπημένου μας βουνού Άσκιου , εκατοντάδες δρομείς παίρνουν μέρος σ’ ένα άψογα διοργανωμένο αγώνα
από τον τοπικό Σύλλογο Δρομέων Οδοιπόρων Εορδαίας.
Μάλιστα άξιο λόγου και η παράλληλη διαδρομή των 8Κμ αφιερωμένη στον
φίλο μας ‘ΓΚΕΚΑ ΤΡΥΦΩΝ’ που πιστεύω από ‘κει ‘πάνω’ που μας έβλεπε θα χαμογελούσε, όπως πάντα έκανε , όταν ήταν κοντά μας.
Σ’ αυτή τη διαδρομή “άνοιξε” η όρεξη του μπαμπά , Αποστόλη Μητρούλη
και για πρώτη φορά γεύτηκε τη χαρά της συμμετοχής και την
ολοκλήρωση του τερματισμού.
Τώρα θα μου πείτε , πού κολάει το
“ Η ζωή τρέχει…. Τρέξε μαζί μου!!!! “ ?
Σ’ αυτό το σημείο επειδή «μια εικόνα χίλιες λέξεις» ….!!!!

(εδώ θα έπρεπε να είναι η φωτό β')

Μετά απ’ όλα αυτά και αφού ευχαριστήσω από καρδιάς Θεό και ανθρώπους για όλα αυτά που γέμισαν την ψυχή μας και δυνάμωσαν
το κορμί μας ,δίνουμε ραντεβού στον επόμενο ‘φοβερό’
2ο Διεθνή νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης στις 19 Οκτωβρίου.
Ελάτε να τρέξουμε όλοι μαζί ………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(εδώ θα έπρεπε να είναι η φωτό α' )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου