Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα

Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Προετοιμασία 48 Ώρες Πριν τον 9o Μαραθώνιο Μέγας Αλέξανδρος



O 9ος Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» πλησιάζει, και είτε τρέξεις στον μαραθώνιο είτε στα 10,000 χιλιόμετρα, οι δυο τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα είναι πολύ σημαντικές. Οι γυμναστική, τα γεύματα και ο ύπνος σου θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην απόδοση σου.



Το Momentum Fitness Club ετοίμασε μια λίστα με τα πράγματα που θα πρέπει να φροντίσεις να κάνεις ξεκινώντας 48 ώρες πριν τον αγώνα.
48:00 | Γρήγορη Προπόνηση

Αν προπονείσαι τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, είναι καλό να μην σταματήσεις την προπόνηση αυτές τις ημέρες. Αυτή θα είναι η προτελευταία σου προπόνηση και θα πρέπει να είναι σχετικά εύκολη. Δεν θέλουμε είσαι κουρασμένος το πρωί της Κυριακής, αλλά θέλουμε να δώσεις αρκετή ένταση ώστε να κρατήσεις το νευρικό σου σύστημα σε εγρήγορση. Για παράδειγμα, τρέξε 3 χιλιόμετρα και μετά κάνε 6 γρήγορα σπρίντ των 15 δευτερολέπτων. Αν από την άλλη δεν έχεις προπονηθεί αρκετά πριν τον αγώνα, η αλήθεια είναι ότι η προπόνηση αυτή δεν θα κάνει κάποια διαφορά.
47:00 – 10:00 | Φόρτωσε Υδατάνθρακα

Η σωστή διατροφή θα σου επιτρέψει να ξεκινήσεις τον αγώνα με πλήρη τα αποθέματα γλυκογόνου του οργανισμού σου. Αμέσως μετά την προπόνηση σου, και για της επόμενες δυο μέρες επέλεξε τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακα, όπως Δημητριακά, Κουάκερ, Ζυμαρικά, Ρύζι και Πατάτες.
47:00 – 31:00 | Απέφυγε την ορθοστασία

Προσπάθησε να μην μένεις για πολύ ώρα όρθιος. Οι δουλειές στο σπίτι ή η έξοδος στο μπαρ μπορούν να περιμένουν μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο.
31:00 | Κοιμήσου νωρίς

Το να έχεις κοιμηθεί αρκετά είναι πολύ σημαντικό για όλες τις μέρες που θα επιλέξεις να γυμναστείς, αλλά είναι πολύ πιο σημαντικό τις τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα. Ακόμα και λίγες ώρες χαμένου ύπνου μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά στην απόδοση σου. Μην ξενυχτήσεις Παρασκευή βράδι και μην ξυπνήσεις πολύ νωρίς Σάββατο πρωί.
22:00 | Σύντομη Προπόνηση

Μια σύντομη χαλαρή προπόνηση το Σάββατο θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να κρατήσεις το σώμα σου σε εγρήγορση.
15:00 | Μάζεψε τον εξοπλισμό σου

Το βράδι πριν τον αγώνα, θα πρέπει να είσαι χαλαρός και συγκεντρωμένος, για αυτό το λόγο φρόντισε να μαζέψεις τον εξοπλισμό σου και να έχεις όλα έτοιμα από το μεσημέρι του Σαββάτου. Τα κέντρα εγγραφής στην Πλατεία του Λευκού Πύργου θα λειτουργούν Παρασκευή και Σάββατο από τις 10:00 μέχρι τις 19:00.
3:00 | Ξύπνα Νωρίς

Έρευνες έχουν δείξει ότι απαιτούνται δύο ώρες μετά τον ύπνο προκειμένου το σώμα σου να μπορεί να φτάσει το 100% της απόδοσης του. Επομένως φρόντισε να βάλεις το ξυπνητήρι νωρίς και να σηκωθείς από το κρεβάτι 3 ώρες πριν τον αγώνα.
2:45 | Φάε πριν τον αγώνα

Η διατροφή είναι ακόμα πιο σημαντική από τον ύπνο τις ώρες πριν τον αγώνα για αυτό φρόντισε να έχεις χρόνο να φας και να χωνέψεις το πρωινό σου. 50-75 γραμμάρια υδατάνθρακα 2μιση ώρες πριν τον αγώνα θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι.
0:30 | Ξεκίνα προθέρμανση

Η μεγάλη στιγμή πλησιάζει και θέλεις να είσαι έτοιμος. Η προθέρμανση πριν τον αγώνα είναι πολύ σημαντική και δεν θα πρέπει να την προσπεράσεις. Ξεκίνα με λίγο ελαφρύ τρέξιμο, συνέχισε με κάποιες δυναμικές διατάσεις και τελείωσε με λίγη ένταση για 20 με 30 δευτερόλεπτα.

Έχεις και εσύ κάποιες συμβουλές για πριν τον αγώνα; Γιατί δεν τις μοιράζεσαι μαζί μας με ένα σχόλιο;

Καλή επιτυχία σε όλους!

Πηγή:http://www.momentumfitnessclub.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου